بشاگردی ها از تردد در حاشیه رودخانه های فصلی خودداری کنند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 24 مرداد 1399
بازدید : 320
نویسنده : فــردیـن احـمدی

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان گفت: توصیه می شود با توجه به تاثیر بارش های مونسونی به ویژه در منطقه بشاگرد از تردد در حاشیه رودخانه های فصلی خودداری شود.

به گزارش عصر بشاگرد به نقل ازخبرگزاری موج هرمزگان، کیانوش عارفی معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان، گفت: طی امروز در برخی نقاط استان ناپایداری وضعیت جوی و دریایی پیش بینی می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در ساعات صبح تا ظهر در تنگه هرمز و سواحل دریای عمان افزایش سرعت باد جنوب شرقی و متلاطم شدن دریا و در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات استان رگبار پراکنده باران و رعد وبرق و افزایش لحظه ای سرعت باد پیش بینی می شود.

 

عارفی عنوان کرد: توصیه می شود با توجه به تاثیر بارش های مونسونی به ویژه  در منطقه بشاگرد از تردد در حاشیه رودخانه های فصلی خودداری شود.

 

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان، در ادامه تشریح کرد: از لحاظ دمایی تغییرات قابل ملاحظه ای نخواهیم داشت، از روز جمعه در برخی نقاط استان افزایش 1 تا 2 درجه ای دما پیش بینی می شود.

عارفی در پایان اضافه کرد: صبح پنجشنبه کاهش سرعت بادهای جنوب شرقی در تنگه هرمز و دریای عمان/بعدازظهر پنجشنبه افزایش سرعت بادهای شمال غربی در جزایر غربی استان (کیش و لاوان ) و متلاطم شدن خلیج فارس، مورد انتظار است.




:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار استان هرمزگان , آخرين اخبار هواشناسي , ,
:: برچسب‌ها: رودخانه های فصلی , شهرستان بشاگرد , هواشناسی بشاگرد , هرمزگان , بندرعباس , باران ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com